Om jag bara hade tagit en annan väg.

Hallå! Har inte så mkt att skriva om idag! Öppet hus på skolan idag så är ledig i morgon! Sitter i björs nu och har kollat på film med pappa men nu ska jag gå och lägga mig för jag har så jäkla ont i huvudet! Och är jätte trött. vet inte vad jag ska göra i morgon blir väll att skappa! Ska tränna i morgon också! Skulle inte jobba i morgon för det var så kort tid och jag behövdes inte då! Ska också göra en hemlig sak i morgon men det kan jag inte skriva om vad det är för jag vet att hon läser min blogg! Kram på er!

Börjar dra sig mot sommar! Värmen är här!♥


Kommentarer
Postat av: Cathrine :D

He He <3 :)

2012-03-26 @ 11:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu