All i need is you!

Halloj!
Ledsen att uppdateringen varit så dårlig!
Igår kom Rosa och Madde. Kul som vanligt hade vi! Sov i tält gjorde vi också! Mysssss!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, chilla bara!
Nu har vi i allafall skruvat upp musiken på ögsta volym och ligger på gräsmattan och solar. Blir att vara kvar i björs hela veckan tror jag! I morgon ska vi nog till vår kära Ö och tälta med Albin och Oscar. Ska bli kuligt!:)
KOmmer kanske inte bli så bra uppdatering men jag får lägga ut lite bilder så förstår ni vad jag gör! Det är ju sommarlov och här på landet har man inte tid att sitta inne vad datorn! ;) Hörs

Kram Allis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu