You don't have to save me just need you to follow.

Första timmarna i skolan!! Kul att tträffa kompisarna igen men inte kul med själva tanken på att gå upp så tidigt varje dag för att gå till skolan!:/
Men jag får skärpa mig med skolan nu! Det är viktigt!
Ja ja nu sitter jag hemma och väntar på att Stina Och Mia ska Komma!
Håltimma till 11.05:)
Så nu ska vi snart bara sätta på en film ellr något och bara slappa!
Den här bilden tog jag sommaren 2011!
När jag var med Rosa och Sofia när vi tältade vid och i hövern!:D Det måste vi bara göra nästa sommar!;)
// Puss Allis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu