I love when it´s all too much!

Nu är jag hemma från skolan är jag är as tröt! Så idag stannar jag hos Mammis i stället för att åka hem till Åtvidaberg/Björsäter!
Så i kväll blir det mamma mys och god mat!
I vår/sommar Ska vi skaffa en valp till! Någon av dom här hundarna! Rasen alltså! Så vi tar hem den när den är 1 månad gammal!:)
Kommer bli kul men ändå lite jobbigt eftersom vi redan har en valp och man måste lägga så mycket tid på dom!
Men vi är ju på landet så hunden går ju löst på gården!:)
// Puss Allis

Kommentarer
Postat av: Allis

Snygg stavning jag har på saker!;P

2012-01-10 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu