Hela världen är så underbar, bara man får ett svar.



Ja!! gud va skönt! Nu har jag tränat! sprungit 5 km, och lite bänkpressoch lite andra kuliga saker!Man känner sig så duktig efteråt! 
Men i fortsättmingen ska jag bara springa 3 km varje dag i stället för 4/5km varannan!  
Lite varje dag gör gött!
När man har gym i källaren så är du ju himmla dumt att inte använda det!;) Nu ska jag ta att hoppa in i duschen   sen sätta mig och mysaframför tv:n!     



Förra inlägget blev lite konstigt! Det kom upp två gånger!:/ jaja



//Puss Allis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu