I took a chance!

HEjsan är jätte dårlig på att göra inlägg!!! Glömmer och har inte tid har så jälva mycket att göra med huset och allt! Jaja idag har jag inte gjort så mkt tog en promenad 5 km i skogen härligt! Och så försökte jag baka i våran Cp ugn och det gick ju inte så bra den blev bränd på 2 minuter på 150g!:/ Nu ska jag bara kolla på tv med pappa sen gå och sova! Kanske läsa lite i Tirien. I morgon ska vi åka till stan och köpa min nya fina kamra!! 
Kolla bilden nedan! Den ska jag köpa!! Äntligen!:D♥

Kram Allis♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu