I morgon: Mot götelaborg!;)

Halloj!
Men gud vadet var länge sen jag bloggade! :o Har inte haft tid och glömmt och så! Det är ju sommarlov och när jag har sommarlov har jag lov från allt typ!
Ja ja strunt samma! Nu till vad som har hänt/händer!
Det har varit en bra sommar, bortset från att vädret inte varit på topp hela tiden! Varit i Spanien i huset i 2 veckor. Det var toppen! Och så har jag varit i stockholm. Men mest har jag varit med bästa i björs! Dom gjorde min sommar! Mycket mer men jag orkar inte skriva allt nu!:)
I morgon åker vi till Liseberg då! Jag,Madde,Rosa och Albin! Längtar as mycket! det ska bli så KUUL!
Nu orkar jag inte skriva mer. OCh så ska jag gå och packa och fixa inför i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu