Our love was just a masquerade.

Hej!
Ledsen för dårlig uppdatering!
Har haft mycket att göra nu i helgen och inte varit hemma så mycke heller!
Ja i alla fall! Det är måndag....skola....trött.
Sprang 2,5 i vidingsjö idag på idrotten! Trodde jag skulle vara helt slut på dagen i skolan sen men jag kände mig faktiskt riktigt bra! Ska se klart på filmen vi ser och sen gå och duscha.Sen blir det hopp i säng!
Vanlig dag i skolan i morgon! Går till typ 14.40 elr något!
Sen blir det hem och göra sig i ordning för sen bli det konsert tror jag om pappa blir bättre! Han fick åka in och sy läppen idag!
Sen på Onsdag blir det ´hem efter skolan och sen på en till konsert! Min kompis hade VIP biljetter och ville att jag skulle med så jag tänkte ja varför inte!:)
Kommer inte på något mer att skriva om. Hörs någ i morgon!

Kram Allis♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fotot är taget av Johanna Falgren!:)

2012-05-09 @ 14:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu