OMFG!

Halloj på er!
Är hemma hos pappa nu och mår inge vidare bra! Mår illa och känner mig yr + huvudverk.
Glömde säga dom roliga nyheterna jag har! Eller det kanske inte är så roligt för er men för mig är de det!
Vi har ju köpt en ny bil!! Audi A4 quattro. Det är jätte fin jag som är lite galen i bilar älskar den!!!♥ Det behövdes nu den andra var lite skruttig nu och gick på kängerubensin. Alltså det hade inte dröjt länge fören den sa ifrån!:) Glad är jag nu!:)
Har ingen bild men får fixa det!:)


Kram Allis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu