Just close your eyes , the sun is going down.

Hej!
Har inte gjor något inlägg på ett tag! Har hänt så mycke och har inte haft tid! Haft ett ganska bra påsklov! Inte gjort något speciellt varit lite med sarah!:) Vanliga skoldagar den här veckan! Sega efter påsklovet! Var en stund i skolan igår men gick hem innan lunch. Måde inte bra. Har fått frågan vad det är som har hänt nu dom senaste dagarna varför jag har varit lite nere! OCh det kan ni faktiskt få veta! Det var så att den 14/04 för 4 år sedan miste jag än av mina bästa vänner. Så man tänker ju tillbacka mycket nu! Vill inte skriva detaljer hur hon gick bort på bloggen så är det någon som undrar får ni fråga mig!
Kram Allis♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

förlåt att jag påminde dej om det mådde sjukt dåligt över det :'(

2012-04-20 @ 11:39:28
Postat av: Mathilda

förlåt att jag påminde dej om det :( mådde sjukt dåligt över det :'(

2012-04-20 @ 11:40:22
Postat av: Allis

Det är lungt! Bara bra!

2012-04-24 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu